суббота, 6 февраля 2016 г.

Підсумки зустрічі з жителями мікрорайону «Ковальський»
4 лютого адміністрація КП «Токмак теплоенергія» відвідала звітно-виборчі збори СОНу мікрорайону «Ковальський», аби зустрітися зі споживачами і відповісти на питання жителів «Ковальського». Питань було чимало. Та більшість з них виникає через необізнаність споживачів у власних правах та обовязках, та правах і обовязках теплопостачальника. Тож вкотре звертаємо Вашу увагу на найбільш проблемні питання, що піднімались на зборах СОНу.
Деякі споживачі звертаються до нас з претензіями щодо низької температури в квартирах. Всього з початку цього опалювального періоду з мікрорайону «Ковальський» надійшло 3 таких звернення. Ми одразу ж виїжджаємо за вказаною адресою, робимо необхідні заміри температури, і якщо скарга підтвердилася, робимо перерахунки. Дійсно, і деяких квартирах в період опалювального сезону спостерігається низька температура. Та перш ніж предявляти нам претензії, варто розібратися у причинах. КП «Токмак теплоенергія» працює згідно температурного графіка. Та в деяких квартирах виникають проблеми через засмічену систему опалення, порушений гідравлічний розподіл теплоносія, не працюючу запорну арматуру тощо. В попередній статті ми звертали Вашу увагу на те, що внутрішньобудинкові системи опалення знаходяться у відповідальності балансоутримувача (КП, ПП, ЖБК або ОСББ). Саме балансоутримувач несе відповідальність за справність цих систем. Тому КП «Токмак теплоенергія» радить населенню у разі виникнення проблем, пов’язаних з роботами у внутрішньобудинковій системі теплопостачання, звертатися до установи, яка є балансоутримувачем будинку.
На цю ж тему ми почули питання від депутата міської ради, голови ОСББ, мешканки мікрорайону «Ковальський» Світлани Поліщук про те, хто має відповідати за ремонт внутрішньобудинкових систем опалення. Прикро чути такі питання від депутата і керівника ОСББ. Бо це свідчить про повну непоінформованість Світлани Поліщук у питаннях житлово-комунального господарства. Відповідь є в законодавстві, вона вже звучала в попередньому абзаці, тож не будемо до цього повертатися.
Одним з найболючіших питань населення є оплата послуг з централізованого опалення місць загального користування (МЗК). Зрозумійте, ми діємо в межах законодавства, згідно якого маємо право і повинні брати плату з (МЗК). Ми ретельно підготувались до зустрічі, готові були відповісти на питання і надати всі необхідні документи, що підтверджують законність оплати (МЗК). Ми готові надати розрахунки, показати, звідки береться саме така сума у платіжках. Та нас ніхто не збирався слухати. Споживачі виливають своє обурення, навіть не розібравшись в тому, наскільки це правомірно.

КП «Токмак теплоенергія» закликає: перш ніж звертатися до нас зі скаргами, ретельно вивчіть законодавчі акти. Більшість питань можна вирішити, уникнувши конфлікту, адже відповідь на них вже є в законодавстві. Запрошуємо до нас всіх, в кого виникають питання і хто хоче зрозуміти, чому вони виникають, та знайти шляхи їх вирішення. Ми готові дати роз’яснення і пояснити незрозумілі моменти, аби кожен наш споживач зрозумів, що КП «Токмак теплоенергія» виконує свою роботу якісно і діє в межах чинного законодавства.

Комментариев нет:

Отправить комментарий